Meteen naar de inhoud

Patiënttevredenheid

Uit ons tevredenheidsonderzoek komt naar voren dat revalidanten onze benaderingswijze erg prettig vinden: persoonlijk en professioneel. Ook wordt er vaak gezegd dat onze medewerkers zichtbaar plezier in hun werk hebben, van de receptionisten tot de revalidatieartsen. Ook ons restaurant komt goed uit de bus: Er zijn veel complimenten voor het lekkere en voedzame eten en de behulpzame medewerkers van Paresto (cateraar van Defensie).

“Klantgerichtheid, persoonsgerichte aanpak, interesse in de individu, uitleg van wat de aanpak inhield, wijzigingen in therapieën bespreken en aanpassen, betrokkenheid van therapeuten, beste Paresto van Defensie!”

“Gevoel van betrokkenheid bij de revalidatie heb ik als zeer prettig ervaren. Je hebt inspraak bij het programma en kunt prima aangeven wat je wil of niet wil. Ook zijn de therapeuten zeer goede professionals qua doen en laten. ”

“Persoonlijk vond ik het bed in de Barak erg slecht. Het matras was heel hard. Aangezien ik daar was om te herstellen heeft dit bed dus geen toegevoegde waarde gehad aangezien slaap belangrijk is.”

Ondanks ons mooie tevredenheidscijfer van een 8,9 zijn we altijd op zoek naar manieren om onze zorg te verbeteren. Zo kwamen de volgende onderwerpen ter verbetering naar voren:

Bewegwijzering
Hier hebben we eind 2023 al een flinke slag in gemaakt. De borden binnen het centrum zijn afasievriendelijk gemaakt en alle bewijzering op het terrein is vernieuwd.

Patiëntportaal
Het inzien van de roosters op het patiëntportaal wordt soms als lastig ervaren. We gaan in 2024 aan de slag om de inrichting van het patiëntportaal te verbeteren

Matrassen in de Barak
De matrassen op de patiëntenkamers in de Barak bleken te hard te zijn. Deze hebben we daarom in 2024 vervangen door nieuwe, zachtere matrassen. Ook zijn er voor elk bed toppers beschikbaar.